Identité sonore: « Esou kléngt Diddeleng »
Esou kléngt Diddeleng
Diddeleng, eng lieweg Stad, déi fir hir Villsäitegkeet an Dynamik bekannt ass. Ob an der Kultur, am Sport oder op deene ville Fester, déi reegelméisseg stattfannen.
Fir dës Liewensfreed och akustesch erëmzespigelen, huet Diddeleng säit Kuerzem ee sougenannte “Logo sonore”! Dës nei Melodie, déi vum jonken Diddelenger Museker Sam Tritz an Zesummenaarbecht mat der Agence Standart vun Diddeleng komponéiert gouf, representéiert op musikalesch Aart a Weis eis flott an dynamesch Stad. D’Hannergrondgeräicher goufen all zu Diddeleng opgeholl. Den neien Jingle héiert Dir an Zukunft ëmmer um Enn vun eise Videoen a Radiospotten a kann un déi jeeweileg Ambiance oder Eventer ugepasst ginn.
De Sam Tritz erkläert an dësem klenge Video, wat et fir hie bedeit huet d’Identité sonore fir Diddeleng ze kreéieren
—
Dudelange sonne bien
Dudelange, une ville vivante, connue pour ses nombreuses atouts et son dynamisme. Et ce, grâce à sa richesse culturelle, ses exploits sportifs ou encore ses nombreuses fêtes et manifestations.
Pour illustrer cette joie de vivre, Dudelange détient depuis peu son propre „logo sonore“ ! Ce nouvel air, composé par le jeune musicien dudelangeois Sam Tritz en collaboration avec l’agence Standart, reflète en musique notre ville où il fait si bon vivre. Les sons en arrière plan ont tous été enregistrés à Dudelange. Vous entendrez à l’avenir ce nouveau jingle à la fin de tous nos spots radios et nos vidéos où il pourra être adapté selon l‘événement annoncé.
Sam Tritz nous raconte dans cette petite vidéo ce qu’a signifié pour lui la création de l’identité sonore de Dudelange
Vidéo © standart